Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Έχασε την επιμέλεια των παιδιών του λόγω βάρους!

 

Υπέρβαρος Πατέρας  έχασε την επιμέλεια των παιδιών του, λόγω του  βάρους του!

Η οικογένεια τελεί υπό διωγμό σε κάθε της έννοια!

 


Μια πρωτοφανή απόφαση πήρε δικαστήριο στον Καναδά.
Ένας 38χρονος πατέρας από την Οτάβα, έχασε την επιμέλεια των παιδιών του λόγω… βάρους!

Μια πρωτοφανή απόφαση πήρε δικαστήριο στον Καναδά.
Ένας 38χρονος πατέρας από την Οτάβα, έχασε την επιμέλεια των παιδιών του λόγω… βάρους!

Ένας γιατρός που κλήθηκε ως μάρτυρας στο δικαστήριο όπου εκδικαζόταν η υπόθεση επιμέλειας των παιδιών, δήλωσε ότι ο 38χρονος ήταν πολύ υπέρβαρος για να φροντίζει τα παιδιά του!

Ο δικαστής έκρινε ότι τα παιδιά θα ήταν καλύτερο να δοθούν για υιοθεσία, υποστηρίζοντας ότι - εξαιτίας των 163 κιλών του - ο άνδρας δεν θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στη φροντίδα των δύο γιων του, ηλικίας πέντε και έξι ετών.

Πριν από ένα χρόνο, τα παιδιά είχαν δοθεί σε ανάδοχες οικογένειες, όταν η πρώην σύντροφος του 38χρονου νοσηλεύτηκε για ψυχική νόσο ενώ υπήρχαν υποψίες ότι κάνει και χρήση ναρκωτικών.

Ο 38χρονος δεν είχε δει τα παιδιά του για έναν ολόκληρο χρόνο, διάστημα κατά το οποίο έχασε 68 κιλά.

“Δεν το πιστεύω ότι ο δικαστής με αποκάλεσε υπερβολικά υπέρβαρο. Δεν πήρε καθόλου υπόψη του ότι έχασα τόσα κιλά.

Το μόνο πράγμα που έχουν εναντίον μου είναι το βάρος μου. Δεν είμαι τόσο χοντρός για να είμαι πατέρας. Μπορώ να είμαι καλός πατέρας.

Μπορεί να μην κάνει καλό στην υγεία μου ότι δεν πρόσεχα το φαγητό, αλλά τώρα ακολουθώ υγιεινό τρόπο ζωής. Τρώω πολύ λόγω στρες.

Το να έπαιρνα τα παιδιά θα μου προκαλούσε στρες, αλλά όχι παραπάνω απ’ όσο έχω ήδη στη ζωή μου. Τα αγαπάω τα παιδιά μου και θέλω απλά μια ευκαιρία να είμαι πατέρας, αυτό”,
δήλωσε ο ίδιος.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου