Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Εκπαιδεύοντας τους αυριανούς πολίτες (2)

Σύμφωνα με τον Κατάλογο που δημοσιεύει το Υπουργείο Παιδείας για την αγορά ξενόγλωσσων (αγγλικών) βιβλίων, ανάμεσά τους υπάρχει και το JOURNEYS της HILLSIDES PRESS (δείτε το στον κατάλογο στον αριθμό 15), στο οποίο υπάρχει η παρακάτω σελίδα με ονομασία... "Μια φωνή από το μέλλον"


 "Μια φωνή από το μέλλον":

"Μετα το σχολείο την Πέμπτη, έφαγα δύο ώρες στον γιατρό, περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρά μου) πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου.

 Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικροσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει. Εκτός από το ότι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να έχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική κάρτα για να αγοράσω πράγματα, όσο η Μαμά και ο Μπαμπάς (ανε)βάζουν στην τσέπη μου χρήματα κάθε εβδομάδα".



Κατάλογος Υπουργείου Παιδείας

JOURNEYS της HILLSIDES PRESS

Βλέπε ακόμα:  'Εκπαιδεύοντας τους αυριανούς πολίτες … "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου